Menu Bar Menu Bar Menu Bar

Ik krijg een foutmelding

Er kunnen zich situaties voordoen waarbij het faxverkeer niet correct verloopt. De faxserver stuurt in zo’n geval een foutmelding. Omdat gebruik gemaakt wordt van een internationaal protocol zal de foutmelding in het Engels worden weergegeven. Hieronder vind u alle foutmeldingen en de bijbehorende vertaling.

Foutmelding: Toelichting:
Carrier established, but Phase A failure Fax niet verzonden. Het ontvangende apparaat kan zich niet identificeren als faxapparaat.
Unspecified Transmit Phase B error Fax niet verzonden. De ontvangende en de verzendende fax hebben verbinding. Er is echter een fout ontstaan bij de hansdsake.
Fax Sent (With delay) Fax verzonden met vertraging.
Delivery to fax engine failed Fax niet verzonden. De faxserver heeft de mail niet kunnen omzetten naar een fax.
Fax not send Fax niet verzonden.
U : Fax called did not answer Fax niet verzonden. Er werd niet opgenomen op het opgegeven nummer.
U : Line Busy Fax Unsuccessful Fax niet verzonden. De lijn was gedurende alle pogingen in gesprek. Standaard wordt een fax drie keer aangeboden, met een interval
van vijf minuten.
No answer from remote; too many attempts to dial Fax niet verzonden. Er werd meerdere malen niet opgenomen op het opgegeven nummer.
Busy signal detected; too many attempts to dial Fax niet verzonden. De lijn was gedurende alle pogingen in gesprek. Standaard wordt een fax drie keer aangeboden, met een interval
van vijf minuten.
Unknown problem (check modem power); too many attepmts to dial Fax niet verzonden. Er werd niet door een fax opgenomen. Controleer of het faxnummer ook echt een fax is aangesloten. U kunt het nummer met een normaal telefoontoestel bellen om te achterhalen of er een fax op de lijn is aangesloten.
No carrier detected Fax niet verzonden. De ontvangende fax nam niet op. Het kan zijn dat er geen fax op het betreffende nummer was aangesloten, of dat de ontvangende fax tijdelijk buiten gebruikt was.
No carrier detected; too many attempts to dial Fax niet verzonden. De ontvangende fax nam niet op. Het kan zijn dat er geen fax op het betreffende nummer was aangesloten, of dat de ontvangende fax tijdelijk buiten gebruik was.
No local dialtone; Fax niet verzonden. Er was een probleem met de verbinding. Probeer de fax op een later tijdstip opnieuw te versturen.
U : No Dialtone Fax unable to transmit Fax niet verzonden. Er was een probleem met de verbinding. Probeer de fax op een later tijdstijp opnieuw te versturen.
Not Sent Fax niet verzonden.
U : Unable to initialize modem for fax Fax niet verzonden. Het was niet mogelijk om een verbinding op te zetten met het ontvangend faxapparaat.
No response to MPS or EOP repeated 3 tries; Giving up after several attempts to send same page. Fax niet verzonden. Het faxapparaat van de ontvanger heeft de verbinding bij meerdere pogingen verbroken. Neem eventueel contact op met de ontvanger.
No answer (T.30 T1 timeout); too many attempts to send Fax niet verzonden. Er werd niet opgenomen op het opgegeven faxnummer.
U : Error 34R.1 too many iterations Fax niet verzonden. De kwaliteit van de lijn of van de ontvangende fax is te slecht, waardoor de fax niet afgeleverd kon worden.
U : Error 32R.1 Fax niet verzonden. De kwaliteit van de lijn of van de ontvangende fax is te slecht, waardoor de fax niet afgeleverd kon worden.
No answer (T.30 T1 timeout); too many attempts to dial Fax niet verzonden. Er werd opgenomen, maar niet door een fax.
Procedure interrupt (operator intervention) Fax niet verzonden. De ontvangende partij heeft de verbinding verbroken.
Failure to train remote modem at 2400 bps or minimum speed; Giving up after 3 attempts to send same Fax niet verzonden. Het was niet mogelijk om een verbinding met het ontvangende faxapparaat op te zetten.
U : Error 32R.3 <6 Fax niet verzonden. De kwaliteit van de lijn of van de ontvangende fax was te slecht, waardoor de fax niet afgeleverd kon worden.
U : Error 33R.1 too many iterations Fax niet verzonden. De kwaliteit van de lijn of van de ontvangende fax was te slecht, waardoor de fax niet afgeleverd kon worden.

Uw vraag niet beantwoord?

Neem contact op met onze collega’s van de support afdeling (tijdens kantooruren) of stuur een e-mail naar helpdesk@fax-service.nl.

« Meer veelgestelde vragen